Zoek het antwoord
op jouw vraag

Heb je een vraag? Dan zit je op de goede pagina! Scroll door de Veelgestelde Vragen om jouw vraag te vinden. Grote kans dat jouw vraag hiertussen staat en daarmee snel beantwoord wordt.

Actievouchers

Veelgestelde vragen | De Uithof

Heb je een vraag over jouw actiebon, zoals die van Vakantieveilingen? Grote kans dat jouw vraag hieronder staat.

Moet ik reserveren met mijn actievoucher?

Onze eerste tip is: lees goed de actievoucher voor die voor je ligt. Hierop staat aangegeven wat de volgende stap is. Met de meeste vouchers moet je jouw uitje verzilveren in onze webshop. De stappen die je hiervoor moet nemen, staan op de voucher. Doe dit ook voordat je naar De Uithof toekomt, want die moet digitaal geregeld worden. Zo ga je goed voorbereid naar De Uithof!

Ik heb de verkeerde datum gekozen voor mijn uitje. Hoe kan ik de datum wijzigen?

Je kunt een annuleringsverzoek aanvragen bij info@ticketcounter.nl. Zij zorgen ervoor dat je het uitje opnieuw kunt boeken. Als er gebruik is gemaakt van een actiecode, kan deze opnieuw gebruikt worden. Let op: hier kunnen administratiekosten van 2,50 euro voor in rekening worden gebracht.

Ik kan niet al mijn vouchers verzilveren op dezelfde dag. Hierdoor moet ik de datum wijzigen. Hoe doe ik dat?

Je kunt een annuleringsverzoek aanvragen bij info@ticketcounter.nl. Zij zorgen ervoor dat je het uitje opnieuw kunt boeken. Als er gebruik is gemaakt van een actiecode, kan deze opnieuw gebruikt worden. Let op: hier kunnen administratiekosten van 2,50 euro voor in rekening worden gebracht.

Als ik in de webshop een datum aanklik, werkt het niet. Waarom niet?

Dit komt omdat er geen kaarten meer zijn voor deze dag. Hier kunnen we helaas niks aan veranderen. Je zult een andere datum moeten kiezen om langs te komen. Probeer een volgende keer nog eerder te reserveren zodat je wel aanwezig kunt zijn op de door jou gewenste dag.

Algemeen

Veelgestelde vragen | De Uithof

Ik heb een aanmeldformulier op de website ingevuld, maar heb niks meer van De Uithof vernomen. Wat nu?

Over het algemeen kunt u binnen 48 uur een reactie van verwachten. Heeft u niks vernomen? Neem dan telefonisch contact met ons op of mail naar info@deuithof.nl.

Hoe is de parkeergelegenheid bij De Uithof?

Geweldig! We hebben een grote parkeerplaats voor de deur. Hier kun je gratis parkeren.

Hoe kom ik het snelst bij De Uithof?

Om de route naar de Uithof te weten kijk dan op deze pagina.

Wat zijn de openingstijden?

Om de openingstijden te bekijken neem dan een kijkje op onze website en kijk dan bij de desbetreffende activiteit waar je naar op zoek bent.

Als je gebruik wilt maken van het Grand Café, moet je dan reserveren?

Je hoeft niet te reserveren als u gebruik wilt maken van ons grand café. Wij hebben eigenlijk altijd genoeg ruimte dus als u zo binnen komt wandelen heeft u altijd wel plek. Als je met meer dan 10 personen wilt komen, is het fijn als je reserveert via sales@deuithof.nl.

 

IJsbaan

Veelgestelde vragen | De Uithof

Ik heb de verkeerde datum gekozen voor mijn uitje. Hoe kan ik de datum wijzigen?

Je kunt een annuleringsverzoek aanvragen bij info@ticketcounter.nl. Zij zorgen ervoor dat je het uitje opnieuw kunt boeken. Als er gebruik is gemaakt van een actiecode, kan deze opnieuw gebruikt worden. Let op: hier kunnen administratiekosten van 2,50 euro voor in rekening worden gebracht.

 Is het mogelijk om bij jullie schaatsen te huren?

Ja, dit is mogelijk! De prijs van het huren van een paar schaatsen bedraagt €6,50. Dit kan in de winkel van Oomssport, dus voor meer informatie neem dan een kijkje op de website van Oomssport.

Zijn er kluisjes?

Ja! Voor de kluisjes heb je 1 euro contant nodig.

Wat zijn de openingstijden en hoe laat wordt er gedweild?

Die informatie vind je op deze pagina.

Sneeuwbaan

Veelgestelde vragen | De Uithof

Ik heb de verkeerde datum gekozen voor mijn uitje. Hoe kan ik de datum wijzigen?

Je kunt een annuleringsverzoek aanvragen bij info@ticketcounter.nl. Zij zorgen ervoor dat je het uitje opnieuw kunt boeken. Als er gebruik is gemaakt van een actiecode, kan deze opnieuw gebruikt worden. Let op: hier kunnen administratiekosten van 2,50 euro voor in rekening worden gebracht.

Zijn er kluisjes en omkleedruimtes?

Ja! Beide zijn aanwezig. Voor de kluisjes heb je 1 euro contant nodig.

Wat zijn de kleinste en grootste maten van schoenen voor de sneeuwbaan?

Skischoenen zijn verkrijgbaar in maat 24 t/m 50. Snowboardschoenen zijn verkrijgbaar in maat 30 t/m 49. Verdere informatie over materiaalhuur vind je hier.

Is het mogelijk om materiaal te huren voor de sneeuwbaan?

Ja dit is zeker mogelijk! Wij verhuren materiaal voor de sneeuwbaan, voor de prijzen en soorten materiaal kun je hier kijken.

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden vind je op deze pagina.

Ik wil langskomen om te skiën, maar de webshop geeft aan dat er geen ruimte meer is. Kan ik niet alsnog op die dag langskomen?

Helaas, wanneer de webshop dat aangeeft, dan hebben wij de volledige capaciteit van de sneeuwbaan bereikt. Je zult dan voor een andere datum moeten kiezen. Probeer de volgende keer nog iets eerder je kaarten te reserveren, zodat je verzekerd bent van een plek op de baan!

 

Kart & Games

Veelgestelde vragen | De Uithof

Vanaf welke leeftijd mag iemand karten?

Kinderen kunnen karten vanaf een leeftijd van 8 jaar en lengte van minimaal 1.35 meter. Volwassen Kartheats worden gereden vanaf de leeftijd van 13 jaar en een lengte van 1.60 meter.

Moet ik reserveren voor het karten en lasergamen?

Wij raden het aan om te reserveren om te voorkomen dat er geen plek meer is op de gewenste dag, het is mogelijk om zowel telefonisch als via deze website te reserveren.

 

 

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@deuithof.nl of bel naar 070 – 35 99 443.

Nog geen plannen voor kerst?

Kerst | De Uithof

Vier kerst bij De Uithof! Met een heerlijke kerstbrunch of -diner in ons sfeervolle café in combinatie met een bezoekje aan de schaatsbaan, sneeuwbaan of kartbaan.

Bekijk de opties >>